2014. január 9., csütörtök

F.A. - A túlélő utószó

Felébredtem. A yukatája volt a fejem alatt. Megismerem az illatát és a tapintását is, ezer közül, még álmos gondolatokkal a fejemben is. Az elmúlt hónapok történései úgy zúdultak rám, mint egy lavór hideg víz, egyenesen a nyakamba.
A temetés, a gyász, Nico, a kocsma, a drogok, a kórház, hogy tegnap éjjel az ő oldalán bicegtem haza. Se vége, se hossza, és nem találtam, hol vehetném fel a megszakadt szálat.
Éreztem alattam. A fejem a vállán volt, testem az övére dőlve. Emelkedtem és süllyedtem minden levegővételével, a hatalmas tüdőből szabaduló korty szinte ringatott. Ujjaimmal éppen hogy megérintettem, a forró bőr meleg volt és száraz.
Nem mertem kinyitni a szemem.
Összeszorított szemhéjjal feküdtem, mint egy darab fa. Csak fogtam. Lábaim köréfonva, karommal átöleltem. Rettegtem tőle, hogy Nico fekszik az ágyamban, hogy ez egy álom és szertefoszlik azzal a másodperccel, amikor kinyitom a szemem. Ha csak így lehet mellettem örökre, akkor csukva marad.
Talán órákig fogtam. Egészen addig, míg az ujjai el nem simogatták homlokomból alvás kócolta tincseimet és helyére nem érkezett egy puha csók.
- Élsz.
És megint sírtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése